Vítejte na stránkách výrobců klíčů a autoklíčů v Brně

Kontaktní tel.: +420 775 858 369
provozní doba
08:00–17:00
Poradíme Vám
+420 775 858 369
Čip pro autoklíče

Čipování autoklíčů

Pro výrobu / čipování klíčů a autoklíčů používáme špičkovou technologii od společností KEYLINE, Errebi a Silca . Softwarové vybavení pro komunikaci s vozy koncernu Volkswagen nám zajišťuje modul diagnostiky SuperVAG, který je pravidelně aktualizován o nové možnosti nahrání čipů autoklíčů a dálkových ovládání u nejrozšířenějších vozidel Volkswagen, Audi, Škoda, Seat. U většiny jsme schopni vymazat z řídící jednotky ztracené klíče a nahrát nové, protože u ztraceného klíče by pak nefungoval dálkový ovladač ani imobilizér.

Pro spárování s vozem a nahrání imobilizéru také požíváme technologie Advanced diagnostic. Je to vysoce sofistikované zařízení umožňující nahrání imobilizéru přímo do řídící jednotky vozu popř. vyčtení určitých dat. Umožňuje u některých vozů i vymazání ztracených autoklíčů a podobně.

Pro čipování klíčů a dálkových ovládání

používáme modul diagnostiky SuperVAG, ten nám při výrobě a čipování vašeho klíče, dálkového ovládání nebo autoklíče umožní:

  • bezpečné zjištění a ověření tajného čísla včetně bytů Component security
  • načtení a identifikace řídicí jednotky, načtení a zobrazení paměti závad
  • učení klíčů v přehledném prostředí
  • čtení kryptovaných panelů Audi VDO
  • učení klíčů, učení dálkových ovládání a ověření správně naučených klíčů a dálkových ovládání
  • komunikace s vozy běžných značek a dalšími se sběrnicí CAN-BUS
  • zjištění a ověření správnosti tajného čísla (PIN)
  • testování zablokování imobilizéru neplatnými předchozími pokusy zadání tajného čísla PIN
Čipování dálkových ovládání

    Autoklíč s čipem, napadlo Vás někdy, proč a jak funguje?

    Čipované autoklíče poskytují dodatečné zabezpečení vašeho vozu. Obsahují v sobě velmi malý počítačový čip, který se používá k ověření původního klíče od auta a duplikovaného klíče pro automobily. Když je zapojíte do zapalování, řídicí jednotka motoru (ECU) pošle do klíče kódovanou zprávu. Pokud je klíč původní, přijme kódovanou zprávu a reaguje zpět na řídící jednotku motoru. Poté, co jsou zprávy ověřeny automobilem, vaše auto začne startovat. Používání čipů v autoklíčích je sice dobré z hlediska bezpečnosti, ale značně to ztížilo život nám, automobilovým zámečníkům.

    Historie čipového klíče vás vezme zpět do doby druhé světové války. Tam byly trasponderové čipy zpočátku používány k identifikaci přátelských letadel na radaru a následně k přenosu informací pilotům. Vysílače se v různých podobách používají dodnes i v moderním letectví. Když se v Německu zvýšily případy krádeží automobilů z 30 000 v roce 1989 na 1 41 000 v roce 1992, začaly tyto čipy používat všichni hlavní výrobci automobilů pro čipové klíče jako dodatečnou ochranu.

    Takové klíče nemají baterii, je to integrovaný čip, který je napájen samotnými radiovými signály, které jsou odesílány automobilem. Rádiové signály mají velmi malý dosah a to proto, aby aktivovaly čip pouze tehdy, když je klíč velmi blízko k palubní desce, nebo když je zasunut do zapalování.

    Pokud chcete zamknout a odemknout dveře vašeho auta, nepotřebujete čipovaný klíč, ale pro nastartování vašeho vozu už ano. Pokud potřebujete vyměnit / vyrobit autoklíč, musíte buď navštívit místního autozámečníka, nebo se obrátit na prodejce automobilů. Pokud se rozhodnete pro výrobu autoklíče od autozámečníka, což je spíše nákladově efektivní způsob, pak doporučujeme návštěvu opravdových odborníků se špičkovým vybavením a praxí, kteří nezneužijí důvěru a mají na trhu nějakou historii, jako jsme například my, firma Novelo.

    Čipované klíče používají výrobci automobilů, jako jsou Ford, Toyota, Nissan, Chevrolet, BMW ad., protože byly testovány na všech německých a ne-německých modelech do roku 1998. Koncepce čipových autoklíčů značně snížila riziko krádeže automobilu. Zpočátku se automobily kradly pomocí duplicitních klíčů. Bylo velmi snadné, aby automobilový zámečník vygeneroval duplicitní klíč od auta, ten následně předal někomu dalšímu a za pomoci duplikátu klíče ukradl vaše auto. Taková metoda krádeže automobilu nyní nefunguje, protože většina vozů používá čipované klíče, které vyrobíte jen za použití moderních a finančně náročných zařízení.

    Výměna klíčů v automobilech se stává obtížným a nákladným úkolem, jelikož je nutné programovat klíč od auta až poté, co dostanete vyřezaný klíč od zámečníka. Zvýšené náklady na výměnu klíče - čipu od auta jsou bohužel spojené s technologií, aktualizací softwaru atd., ale pořád to je jen malá investice ve srovnání s krádeží vašeho vozu.

Top