Vítejte na stránkách výrobců klíčů a autoklíčů v Brně

Kontaktní tel.: +420 775 858 369
provozní doba
08:00–17:00
Poradíme Vám
+420 775 858 369
Čip pro autoklíče

Čipování autoklíčů

Pro výrobu / čipování klíčů a autoklíčů používáme špičkovou technologii od různých společností a to i pro vozy značky Mercedes Benz. Softwarové vybavení pro komunikaci s vozy koncernu Volkswagen, které je pravidelně aktualizováno o nové možnosti nahrání čipů autoklíčů a dálkových ovládání u nejrozšířenějších vozidel Volkswagen, Audi, Škoda, Seat. U většiny jsme schopni vymazat z řídící jednotky ztracené klíče a nahrát nové, protože u ztraceného klíče by pak nefungoval dálkový ovladač ani imobilizér.

Pro spárování s vozem a nahrání imobilizéru požíváme vysoce sofistikované zařízení umožňující nahrání imobilizéru přímo do řídící jednotky vozu popř. vyčtení potřebných dat. Toto zařízení umožňuje u některých automobilů i vymazání ztracených autoklíčů a podobně. V našich zařízeních používáme vždy originální a aktuální verzi softwaru.

Pro čipování klíčů a dálkových ovládání

Vašich automobilů používáme mimo jiné modul diagnostiky, který nám při výrobě a čipování vašeho klíče, dálkového ovládání nebo autoklíče umožní:

  • bezpečné zjištění a ověření tajného čísla včetně bytů Component security
  • načtení a identifikace řídicí jednotky, načtení a zobrazení paměti závad
  • učení autoklíčů v přehledném prostředí
  • čtení kryptovaných panelů Audi VDO
  • učení autoklíčů, učení dálkových ovládání a ověření správně naučených klíčů a dálkových ovládání
  • komunikace s vozy běžných značek a dalšími se sběrnicí CAN-BUS
  • zjištění a ověření správnosti tajného čísla (PIN)
  • testování zablokování imobilizéru neplatnými předchozími pokusy zadání tajného čísla PIN
Čipování dálkových ovládání

Klíče pro Mercedes Benz

Pro čipování autoklíčů vybraných automobilů Mercedes Benz řady (A-B-C-E-Class, GLK, CLK, CLS, Maybach, SLK, SLR, SLS, GL, M-R-S-Class, CL) používáme špičkové zařízení, kde máme vždy instalovanou poslední aktualizaci originálního softwaru.

Čipované autoklíče

Špičkové zařízení pro programování transpondérových autoklíčů, bezdotykových klíčů, dálkových ovladačů. Tato mašinka na čipování podporuje následující typy transpondérů: Texas®, Texas® Crypto, Texas® 80 bit, Philips®Crypto, Philips® Crypto 2 a Megamos® Crypto.

Klíče pro Ferrari a Lexus

Programátor autoklíčů, který se používá hlavně pro generování a kopírování čipů, imobilizérů a nastavení frekvence. Toto chytré zařízení nám umožní vyrobit autoklíče i pro vozy jako Ferrari (458, F12, F149), Maserati nebo Lexus. Samozřejmostí je u nás vždy poslední aktualizace softwaru.

    Návod na vymontování modulu EWS u BMW

    Pro výrobu náhradních autoklíčů u vozů BMW potřebujeme vymontovat modul EWS, proto zde máme tento video návod.

    Universální dálkový ovladač

    S univerzálním dálkovým samoprogramovatelným ovladačem Errebi Simply FR1 lze dálkově ovládat auta, brány, dveře a jiné zařízení. Sloučení více ovladačů do jednoho s jednoduchým kódováním. Programování se vykonává přiložením originálního ovladače do vzdálenosti cca 0,5 cm k ovladači FR1 a zmáčknutím tlačítek v třech krocích bez potřeby použití počítače nebo jiného programovacího zařízení.

    Autoklíč s čipem, napadlo Vás někdy, proč a jak funguje?

    Čipované autoklíče poskytují dodatečné zabezpečení vašeho vozu. Obsahují v sobě velmi malý počítačový čip, který se používá k ověření původního klíče od auta a duplikovaného klíče pro automobily. Když je zapojíte do zapalování, řídicí jednotka motoru (ECU) pošle do klíče kódovanou zprávu. Pokud je klíč původní, přijme kódovanou zprávu a reaguje zpět na řídící jednotku motoru. Poté, co jsou zprávy ověřeny automobilem, vaše auto začne startovat. Používání čipů v autoklíčích je sice dobré z hlediska bezpečnosti, ale značně to ztížilo život nám, automobilovým zámečníkům.

    Historie čipového klíče vás vezme zpět do doby druhé světové války. Tam byly trasponderové čipy zpočátku používány k identifikaci přátelských letadel na radaru a následně k přenosu informací pilotům. Vysílače se v různých podobách používají dodnes i v moderním letectví. Když se v Německu zvýšily případy krádeží automobilů z 30 000 ks v roce 1989 na 141 000 ks v roce 1992, začaly tyto čipy používat všichni hlavní výrobci automobilů pro čipové klíče jako dodatečnou ochranu.

    Takové klíče nemají baterii, je to integrovaný čip, který je napájen samotnými radiovými signály, které jsou odesílány automobilem. Rádiové signály mají velmi malý dosah a to proto, aby aktivovaly čip pouze tehdy, když je klíč velmi blízko k palubní desce, nebo když je zasunut do zapalování.

    Pokud chcete zamknout a odemknout dveře vašeho auta, nepotřebujete čipovaný autoklíč, ale pro nastartování vašeho vozu už ano. Pokud potřebujete vyměnit / vyrobit / opravit autoklíč, musíte buď navštívit lokálního autozámečníka, nebo se obrátit na autorizované prodejce automobilů. Pokud se rozhodnete pro výrobu autoklíče u autozámečníka, což je spíše nákladově efektivní způsob, pak doporučujeme návštěvu opravdových odborníků se špičkovým legálním a aktualizovaným vybavením a praxí, kteří nezneužijí důvěru a mají na trhu nějakou historii, jako jsme například my, firma Novelo. Recenze našich zákazníku můžete najít například na stánkách Heuréka.

    Čipované klíče používají výrobci automobilů, jako jsou Ford, Toyota, Nissan, Chevrolet, BMW ad., protože byly testovány na všech německých a ne-německých modelech do roku 1998. Koncepce čipových autoklíčů značně snížila riziko krádeže automobilu. Zpočátku se automobily kradly pomocí duplicitních klíčů. Bylo velmi snadné, aby automobilový zámečník vygeneroval duplicitní klíč od auta, ten následně předal někomu dalšímu a on za pomoci duplikátu autoklíče ukradl Vaše auto. Taková metoda krádeže automobilu nyní nefunguje, protože většina vozů používá čipované klíče, které vyrobíte jen za použití moderních a finančně náročných zařízení.

    Výměna klíčů v automobilech se stává obtížným a nákladným úkolem, jelikož je nutné programovat klíč od auta až poté, co dostanete vyřezaný klíč od zámečníka. Zvýšené náklady na výměnu klíče - čipu od auta jsou bohužel spojené s technologií, aktualizací softwaru atd., ale pořád to je jen malá investice ve srovnání s krádeží vašeho vozu.

Top